امروز: 111
ديروز:224
اين هفته: 335
هفته‌ي گذشته: 1834
اين ماه: 7083
ماه گذشته: 8402
افراد آنلاين:1
اعضا ی آنلاین : 0
مهمان آنلاین : 1
IMAGE
بازدید تیم خبری وبدا از بیمارستان ام البنین (س) سه شنبه, 17 مهر 1397
  بازدید تیم خبری وبدا از بیمارستان تخصص زنان ام... ادامه مطلب...
IMAGE
بازدیدمعاونت محترم درمان از بیمارستان ام البنین(س) دوشنبه, 09 مهر 1397
      بازدید معاونت محترم درمان از بیمارستان تخصصی... ادامه مطلب...
IMAGE
هفته دفاع مقدس پنج شنبه, 05 مهر 1397
  ((هفته دفاع مقدس)) بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب... ادامه مطلب...
IMAGE
آماده سازی عیدی عید غدیر چهارشنبه, 07 شهریور 1397
  آماده سازی عیدی عید غدیر جهت اهدا به کلیه همکاران   ... ادامه مطلب...
IMAGE
جشن روز کارمند شهریور 97 یکشنبه, 04 شهریور 1397
                                  ادامه مطلب...

مكاتبات اداري بخش مدارك پزشكي


 

 

شرح وظايف مسئول مكاتبات اداري بخش مدارك پزشكي

  1. پاسخگویی به نامه های وارده از سازمان های مختلف (نظام پزشکی، پزشکی قانونی، سازمان های بیمه، مراکز بهداشتی، سازمان ثبت احوال، اداره اتباع و امور خارجه، دادگاه ها و....)

  2. در صورت درخواست اصل پرونده توسط نظام پزشکی و پزشکی قانونی، اخذ کپی پرونده بالینی بیمار و ارسال اصل پرونده برگ شماری شده همراه با پاسخ نامه به سازمان درخواست دهنده

  3. در صورت درخواست نامه از سایر سازمان ها، اخذ کپی پرونده و ممهور کردن به مهر «کپی برابر با اصل»

  4. پاسخ به نامه های وارده از سازمان ثبت احوال جهت تأیید گواهی ولادت بر اساس سوابق موجود در دفاتر پذیرش و گزارش زایشگاه

نكات مورد توجه در پاسخگويي به مكاتبات:

· پاراف نامه توسط مديريت محترم و ارجاع آن به بخش مدارك پزشكي

· ارسال پاسخ نامه به دبيرخانه جهت تايپ و ثبت در سيستم اتوماسيون اداري و درخواست رونوشت از دبيرخانه جهت اطلاع و پيگيري واحد بايگاني بخش مدارك پزشكي

· در صورت درخواست اصل پرونده توسط سازمان هاي ذيصلاح، قراردادن کپی پرونده همراه با کارت جایگزین در ردیف بایگانی جهت پیگیری

· پيگيري برگشت اصل پرونده از نظام پزشكي و پزشكي قانوني