امروز: 375
ديروز:183
اين هفته: 1183
هفته‌ي گذشته: 1082
اين ماه: 2396
ماه گذشته: 7539
افراد آنلاين:1
اعضا ی آنلاین : 0
مهمان آنلاین : 1
IMAGE
تقدیر از سرکار خانم دکتر سمیه معین درباری یکشنبه, 18 آذر 1397
  فرهیخته قرآنی سرکار خانم دکتر سمیه معین درباری کسب... ادامه مطلب...
ایجاد پرونده الکترونیک برای بیماران در بیمارستان تخصصی زنان ام البنین(س) دوشنبه, 28 آبان 1397
  ایجاد پرونده الکترونیک برای بیماران در بیمارستان... ادامه مطلب...
IMAGE
بازدید وازارتخانه سه شنبه, 24 مهر 1397
    بازدید تیم پایش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در... ادامه مطلب...
IMAGE
بازدید تیم خبری وبدا از بیمارستان ام البنین (س) سه شنبه, 17 مهر 1397
  بازدید تیم خبری وبدا از بیمارستان تخصص زنان ام... ادامه مطلب...
IMAGE
بازدیدمعاونت محترم درمان از بیمارستان ام البنین(س) دوشنبه, 09 مهر 1397
      بازدید معاونت محترم درمان از بیمارستان تخصصی... ادامه مطلب...

مدیریت بخش مدارک پزشکی

 

واحد مدارک پزشکی

 

مسئول واحد : کلثوم خداپرست

میزان تحصیلات و رشته تحصیلی : كارشناس آمار و مدارك پزشكي

تلفن تماس :32231061 داخلي 645

آدرس پست الکترونیک : khodaparastk1[at]mums.ac.ir

 

 

معرفی پرسنل واحد مدارک پزشکی :

1-    سمانه ظفر كارگر يزدی - كارشناس مدارك پزشكي

2-    عذرا حسيني – ديپلم

3-    فاطمه محجوب – كارشناس مدارك پزشكي

4-    زهره آسوده – ديپلم

5-   حشمت بدرود سنگاني – ديپلم

6-    سپیده محمدزاده – كارشناس فناوری اطلاعات سلامت

7 -   صفوراباقریان – کارشناس فناوری اطلاعات سلامت

8-  آرزو سلیمی – کارشناس فناوری اطلاعات سلامت

9-   طاهره صفاییان – دیپلم

10- فرحناز دست برآورده – ارشد روانشناسی

11- فاطمه یوسفی – کارشناس روانشناسی


 شرح وظايف مسئول مدارك پزشكي :

  • - رعايت قوانين ومقررات بيمارستان

  • - تقسيم كار بين پرسنل تحت سرپرستي ونظارت بر نحوه ي صحيح عملكرد ايشان

  • - نظارت بر اجراي صحيح مقررات و دستورالعمل هاي سازماني در بخش مدارك پزشكي

  • - همكاري با ساير واحدهاي بيمارستان در انجام امور مربوط به بيماران

  • - حضور در جلسات كميته هاي بيمارستاني

  • - پيگيري و تشكيل كميته ماهانه مدارك پزشكي

  • - ارزشيابي مستمر كار كنان تحت سرپرستي

  • - برنامه ريزي و تعيين شيفت هاي كاري پرسنل

  • - كنترل عملكرد پرسنل تحت سرپرستي در چارچوب وظايفشان

  • - انجام كليه امور محوله طبق دستور مافوق

  • - تهيه پيش نويس مكاتبات مربوطه

  • - ارزيابي مستمر عملكرد بخش وپيگيري جهت مرتفع نمودن نقايص موجود

  • - رعايت ضوابط تدوين شده جهت ارزشيابي بيمارستان

  • - تهيه گزارش از فعاليت هاي انجام شده دربخش هاي تحت سرپرستي و ارسال به مديريت بيمارستان

  • - درخواست وسايل و امكانات مورد نياز بخش


فرآیندهای واحد مدارک پزشکی