امروز: 117
ديروز:224
اين هفته: 341
هفته‌ي گذشته: 1834
اين ماه: 7089
ماه گذشته: 8402
افراد آنلاين:1
اعضا ی آنلاین : 0
مهمان آنلاین : 1
IMAGE
بازدید تیم خبری وبدا از بیمارستان ام البنین (س) سه شنبه, 17 مهر 1397
  بازدید تیم خبری وبدا از بیمارستان تخصص زنان ام... ادامه مطلب...
IMAGE
بازدیدمعاونت محترم درمان از بیمارستان ام البنین(س) دوشنبه, 09 مهر 1397
      بازدید معاونت محترم درمان از بیمارستان تخصصی... ادامه مطلب...
IMAGE
هفته دفاع مقدس پنج شنبه, 05 مهر 1397
  ((هفته دفاع مقدس)) بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب... ادامه مطلب...
IMAGE
آماده سازی عیدی عید غدیر چهارشنبه, 07 شهریور 1397
  آماده سازی عیدی عید غدیر جهت اهدا به کلیه همکاران   ... ادامه مطلب...
IMAGE
جشن روز کارمند شهریور 97 یکشنبه, 04 شهریور 1397
                                  ادامه مطلب...

خدمات ارائه شده درواحد


خدمات ارائه شده درواحد:

1-کنترل آب مصرفي بيمارستان انجام تست کلر مازاد روزانه ونمونه برداري ميکروبي وشيميايي هر6ماه يکبار

2-نظارت برآشپزخانه –سردخانه مواد غذايي-انبار مواد غذايي وپيگيري خريد تجهيزات ولوازم ( بن ماري حمل غذا-چرخ گوشت استيل-تخته گوشت استيل با گريد مواد غذايي -ظروف غذا چيني وماشين ظرفشويي – ظروف مخصوص نگهداري پنير –خيار شور و....يخچال مخصوص مواد لبني –يخچال مواد غذايي روزانه که به کارشناس محترم تغذيه نيز ابلاغ شده است).

3-نظارت برکار وامور مربوط به لنژ وپيگيري تجهيز اين واحد ازنظر ساختار تجهيزات وايمني اين واحد

4-نظارت ومديريت اجرايي تفکيک –جمع آوري –امحاء پسماندهاي پزشکي

(پيگيري خريد مخازن گالوانيزه وپلي اتيلن –سينک دستشويي-تعبيه آب گرم وسرد –لوازم حفاظت فردي و... )

(" "مخازن جديد پلي اتيلن جهت محوطه- وسطل استيل براي سالن انتظار پذيرش )

5-برنامه ريزي جهت سم پاشي بيمارستان بنا به ميزان آلودگي

6-درخواست خريد ديسپنسر براي کليه واحدها ي درماني

7-درخواست محلولهاي ضد عفوني کننده مورد مصرف در بيمارستان با تاييد کميته بهداشت وکنترل عفونت

8-تشکيل پرونده بهداشتي جهت پرسنل

9- نظارت وکنترل بر فروشگاه بيمارستان

10-شرکت ماهيانه کارگاههاي آموزشي کارشناسان بهداشت محيط

11-شرکت درکميته هاي بهداشت وکنترل عفونت ولنژ–حفاظت ايمني- کارکنان و...

12-تهيه تراکتهاي آموزشي جهت تفکيک پسماندها ي عفوني از غيرعفوني

13-تهيه آخرين پروتکل تفکيک پسماند ها ي پزشکي وتحويل همه سرپرستاران محترم

14-تهيه فرآيند تفکيک پسماندهاي عفوني وتيز وبرنده " " " " " "

15-تهيه جزوه استانداردهاي مربوط بهNICU جهت ارزشيابي اين واحد

16-تهيه جزوه آموزشي جهت پرسنل جديد الورود

17-تهيه پمفلت استانداردهاي مربوط به لاندري

18-تهيه پمفلت بهداشت محيط درشرايط بحران

19-تهيه فايل مديريت اجرايي پسماندهاي پزشکي درحاکميت باليني

20- برنامه ريزي آموزش گروههاي مختلف درماني (پرستار –ماما -بهيار –کمک بهياروخدمات )با موضوعات بهداشت دست ،تفکيک پسماندهاي پزشکي،آشنايي با محلولهاي ضدعفوني کننده،بهداشت فردي

21- آموزش پرسنل جديدالورود بصورت چهره به چهره وپايش اين پرسنل پس از تاريخ مقرر ازسوي سوپر وايزر آموزشي بيمارستان

22-بازديد از کليه بخشها جهت نظارت براجراي طرح تفکيک پسماندها

23-بازديد از آزمايشگاه درخصوص رعايت موازين بهداشتي وارائه دستورالعمل هاي بهداشتي اين واحد

24-پيگيري جهت خريد فيلترهاي هپا جهت هواسازها (خريداري گرديد)

25-پيگيري " " دودستگاه لگن شو جهت بخش مامايي وزايشگاه (خريداري گرديد)

26-" " " دستگاه ست شو –تصفيه هوا- دستگاه پلاسما

27-پيگري جهت بهسازي کف انبار مواد غذايي وسردخانه هاي مخصوص نگهداري مواد غذايي با سنگ