امروز: 16
ديروز:334
اين هفته: 350
هفته‌ي گذشته: 2134
اين ماه: 5214
ماه گذشته: 8845
افراد آنلاين:1
اعضا ی آنلاین : 0
مهمان آنلاین : 1
IMAGE
بازدید وازارتخانه سه شنبه, 24 مهر 1397
    بازدید تیم پایش وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در... ادامه مطلب...
IMAGE
بازدید تیم خبری وبدا از بیمارستان ام البنین (س) سه شنبه, 17 مهر 1397
  بازدید تیم خبری وبدا از بیمارستان تخصص زنان ام... ادامه مطلب...
IMAGE
بازدیدمعاونت محترم درمان از بیمارستان ام البنین(س) دوشنبه, 09 مهر 1397
      بازدید معاونت محترم درمان از بیمارستان تخصصی... ادامه مطلب...
IMAGE
هفته دفاع مقدس پنج شنبه, 05 مهر 1397
  ((هفته دفاع مقدس)) بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب... ادامه مطلب...
IMAGE
آماده سازی عیدی عید غدیر چهارشنبه, 07 شهریور 1397
  آماده سازی عیدی عید غدیر جهت اهدا به کلیه همکاران   ... ادامه مطلب...

واحد حسابداری درآمد

 

واحد حسابداری درآمد

 

مسئول واحد : صدیقه عیدی

میزان تحصیلات و رشته تحصیلی : كارشناس علوم اجتماعي

تلفن تماس : 32231061 داخلی :615

آدرس پست الکترونیک : eedis1[at]mums.ac.ir

 

 

معرفی پرسنل واحد حسابداری درآمد

1-    اعظم ساروقي -كارشناس اقتصاد

2-    الهه معمارباشي-كارشناس حسابداري

3-    محبوبه جوان-كارشناس حسابداري

 

شرح وظایف واحد حسابداری درآمد

  1. - انجام امور مربوط به ترخیص بیماران ویا همان تسویه حساب به صورت روزانه در سيستم HIS و همچنین پوشش شیفت های ترخیص در روزهای تعطیل .
  2. - راهمنایی بیماران آزاد جهت بیمه نمودن و هماهمنگی با ادارات بیمه و ترخیص ایشان به صورت امانت.
  3. - جداسازی(تفکیک) بر حسب نوع عمل ، نوع بیمه، مرتب سازی اسناد جهت سازمان های بیمه گر.
  4. - چک کردن پرونده های ترخیصی از جمله رفع نواقص مهر و امضاء، ضمائم بیمه، اوراق و کدهای اتاق عمل، رادیولوژی، سونوگرافی، چک کردن مجدد محاسبات مالی پرونده و .....
  5. - پیگیری پرونده ها جهت امضاء پزشکان مرتبط با پرونده ها و پیوست مدارکی که مرتبط با بخشهای مختلف میباشد و در پرونده موجود نمیباشد و در نهایت الصاق به ضمائم مثبته بیمه.
  6. - کپی گذاری اسناد و تکمیل نهائی ضمائم و تحویل جهت رسیدگی به کارشناسان بیمه .
  7. - ارسال اسناد رسيدگي شده به سازمان هاي بيمه گر.
  8. - فيش گذاري لاشه هاي پرونده پس از ارسال ضمائم.
  9. - رسيدگي لاشه هاي پرونده از لحاظ سيستمي و چك اوراق مالي پرونده.
  10. - تحويل پرونده بصورت سيستمي و دستي به واحد مدارك پزشكي.
  11. - پيگيري پرونده هاي بلاتكليف از لحاظ تسويه حساب و در نهايت تسويه حساب پرونده با ارجاع به واحد مددكاري يا دفتر آيت الله شيرازي(ره). (در خصوص بيماران فاقد هويت يا فاقد همراهي)
  12. - تكميل فرم هاي نماينده هزينه بيمه هاي سلامت و تأمين اجتماعي بصورت ماهانه.
  13. - تحويل اسناد كليه بيمه ها به صورت حضوري به سازمان هاي بيمه گر.
  14. - ثبت و پيگيري اطلاعات بيماراني كه داراي بيمه مي باشند جهت صدور فرم توسط كارشناسان بيمه.
  15. - ثبت اطلاعات مربوط به بيماران گردشگري در سامانه آواب.
  16. - رسيدگي به پرونده ها جهت صحيح بودن k حرفه اي و فني در ارتباط با كارانه.
  17. - ثبت اطلاعات مربوط به طرح ترويج زايمان طبيعي در سامانه HSE.
  18. - ثبت اطلاعات مربوط به كاهش فرانشيز در سامانه كارنامه عملكرد طرح تحول نظام سلامت.
  19. - ثبت آخرين قيمت تمام اقلام دارويي بر حسب قيمت مورد تأييد بيمه و تفكيك نوع بيمه از طريق سايت مربوطه. لازم به ذكر است در اين مرحله ما به التفاوت تك تك اقلام مربوطه در سيستم HIS منظور ميگردد تا از بيمار دريافت گردد.
  20. - ثبت تعرفه اعمال گلوبال و نيز ريز خدمات از جمله K جراحي و بيهوشي ، ويزيت و تخت روز و ... بر حسب درجه ارزشيابي و سالانه در سيستم HIS.
  21. - تعامل با ادارات بيمه در خصوص پرونده ها و بيماران و مشكلات بيمه اي بيماران.
  22. - ثبت و انجام موارد برگشتي بيمار در پرونده هاي بستري.
  23. - انجام كليه امور محوله توسط مسؤلين مافوق.

فرآیندهای واحد حسابداری درآمد


فرآیند ترخیص بیماران


قیمت عمل جراحی


تعرفه تخت روز