معرفی پرسنل واحد حسابداری درآمد
1- اعظم ساروقي -كارشناس اقتصاد
2- الهه معمارباشي-كارشناس حسابداري
3 - نازنین ابراهیمی پارسا - کارشناسی حسابداری
شرح وظایف واحد حسابداری درآمد
- نظارت امور مربوط به ترخیص بیماران اصلاح پرونده ها
- جداسازی(تفکیک) بر حسب نوع عمل ، نوع بیمه، مرتب سازی اسناد جهت سازمان های بیمه گر.
- چک کردن پرونده های ترخیصی از جمله رفع نواقص مهر و امضاء، ضمائم بیمه، اوراق و کدهای اتاق عمل، رادیولوژی، سونوگرافی، چک کردن مجدد محاسبات مالی پرونده و .....
- پیگیری پرونده ها جهت امضاء پزشکان مرتبط با پرونده ها و پیوست مدارکی که مرتبط با بخشهای مختلف میباشد و در پرونده موجود نمیباشد و در نهایت الصاق به ضمائم مثبته بیمه.
- کپی گذاری اسناد و تکمیل نهائی ضمائم و تحویل جهت رسیدگی به کارشناسان بیمه .
- ارسال اسناد رسيدگي شده به سازمان هاي بيمه گر.
- فيش گذاري لاشه هاي پرونده پس از ارسال ضمائم.
- رسيدگي لاشه هاي پرونده از لحاظ سيستمي و چك اوراق مالي پرونده.
- تحويل پرونده بصورت سيستمي و دستي به واحد مدارك پزشكي.
- پيگيري پرونده هاي بلاتكليف از لحاظ تسويه حساب و در نهايت تسويه حساب پرونده با ارجاع به واحد مددكاري يا دفتر آيت الله شيرازي(ره). (در خصوص بيماران فاقد هويت يا فاقد همراهي)
- تكميل فرم هاي نماينده هزينه بيمه هاي سلامت و تأمين اجتماعي بصورت ماهانه.
- تحويل اسناد كليه بيمه ها به صورت حضوري به سازمان هاي بيمه گر.
- ثبت و پيگيري اطلاعات بيماراني كه داراي بيمه مي باشند جهت صدور فرم توسط كارشناسان بيمه.
- ثبت اطلاعات مربوط به بيماران گردشگري در سامانه آواب.
- رسيدگي به پرونده ها جهت صحيح بودن k حرفه اي و فني در ارتباط با كارانه.
- ارسال پرونده ها به بیمه سلامت در سایت رز و پرونده های تامین اجتماعی رسا
- تعامل با ادارات بيمه در خصوص پرونده ها و بيماران و مشكلات بيمه اي بيماران.
- ثبت و انجام موارد برگشتي بيمار در پرونده هاي بستري.
- انجام كليه امور محوله توسط مسؤلين مافوق.
قیمت اعمال جراحی
|